Tuesday, August 26, 2014

Julegavetips: GPS...

Klokka 16 var vi endeleg framme,etter mykje att og fram. Snakk om kreksete vegar! Om det er lokalbefolkninga som ikkje kan gi god forklaring, eller det er vi "utlendingane" fra Shimane som er trege i oppfatninga, skal eg ikkje seie for sikkert, men det er mest truleg ein kombinasjon.

Haruka og eg hadde i utgangspunktet printa ut to litt ulike ruter til Hiroshima, men enda opp med ei tredje som vi fekk forklart av ein vegpatruljemann. Det vart meir motorvegavgift ,men pyttsann, berre vi kjem raskast mulig fram,tenkte eg...

Det gjekk bra heilt til vi kom til Hiroshima by, men der starta forvirringa for fullt.

Skulle hatt gps i bilen, ein slik med ei damestemme som heile tida kan fortelje meg kva tid eg skal svinge. Veit ikkje om det passar inn i den gamle bilen min, men i tilfelle er det vel eit godt julegavetips?

Men no er vi iallfall her. Middag og bading er unnagjort, og snart er det kveldssamling og grupper etter det. Vel 40 studentar er her.

Til mi overrasking er temaordet for leiren Joh 15,5, som eg preika over for to dagar sidan!

No har eg skrive ganske langt utan ord med dei norske bokstavane. Men no maa eg gaa paa moete!

No comments:

Post a Comment