Thursday, August 14, 2014

Her har det vore folk!

Eg har vore bortreist på ferie i 8 veker, men leiligheita mi har vore i bruk kvar einaste veke bortsett frå forrige fredag, sidan Carmella og Scott har reist til USA for ein månads tid. Biletet ovanfor er frå 27. juni.

Eg har nettopp byrja å gjere alvor av mitt nye fortsett; å oppdatere bloggen oftare enn før, og å redusere tidsbruken på Facebook. Men Facebook er også ein god reiskap i arbeidet. I løpet av sommaren har eg også kika innom i mi eiga leiligheit nokre gonger.

På Facebook har eg også funne dette biletet ifrå Bible Club 1. august:
På dette biletet frå første fredag i august er det fleire ukjende ansikt for meg. Dei aller fleste på biletet er japanske studentar. To av jentene tok kontakt med meg på Facebook rett etter at dei var komne heim den kvelden (og det framleis var ettermiddag i Norge) og spurde om dei kunne få bli inviterte til Bible Club neste gong.
I morgon er det min tur til å låse opp døra, frå innsida. Carmella og Scott har låst opp frå utsida. Reservenøkkelen fann eg i postkassa då eg kom att i ettermiddag.

Sidan det er ferietid her, kjem det nok ikkje så mange i morgon, men nettopp fordi det er obon (japansk familiehøgtid) denne veka, er det også nokre som er tilbake i Matsue på besøk. Ein av dei som byrja i jobb i april, har meldt sin ankomst.
Sjokoladen eg trudde eg frakta trygt i handbagasjen, hadde smelta undervegs, men smaken skal vel vere den samme...


 Dette biletet er ikkje frå Bible Club, men det er mykje av dei samme folka, som var på ungdomsgudsteneste i Arashima den 20. juli. Den gongen var det ikkje leiligheita eg lånte ut, men bilen min.
Ifrå i haust blir igjen Arashima den kyrkja eg skal ha mest samarbeid med, og med pastor Ishimaru som min coordinator. Vi har allereie samarbeidt ein god del om både ungdomsarbeid og kor allereie, men no er det gått gjennom styret både i Arashima og Matsue og blitt formelt vedtatt. Eg er takksam for at WJELC-president Matsumura kom med forslaget. Dette håper og trur eg kan bli bra. Ishimaru har sjølv vore student i Matsue og snakkar eit språk ungdommane forstår.

Takk til deg som vil vere med og be for ungdommane "våre". Og for inspirasjon og arbeidsglede for oss som har med dei å gjere.



No comments:

Post a Comment