Saturday, October 30, 2010

Folksamt

I dag har eg vore her heilt åleine, men i går hadde eg to samlingar. Tilsaman var 15 vaksne og 2 barn innom her.
Første gruppa var den engelske bibelklassa for vaksne på føremiddagen.


Det var god stemning, og eg håper også dei lærte litt. La meg sitere litt ifrå loggboka:
"Eg vil prøve å tenkje meir på forskjellen på korleis vi japanarar tenkjer om Gud og korleis folk i andre land tenkjer om Gud."
"Eg synest at orda "Ver ikkje redd. Miss ikkje motet", var veldig gode ord."


Ikkje lenge etter at den siste var gått ut døra, kom Nodoka på besøk. Ho bur eit par byar lenger vest, i Oda, og det er første gong vi har møttest i Japan. Eg vart kjent med Nodoka då ho var på tur i Norge i vinter. Nodoka går på engelskundervisning hos Kari Opperud i Nima kyrkje, som hjelpte henne å legge opp turen til Norge. Mellom anna fekk ho ei vekes opphald på Vestborg vidaregåande skule.


Dette biletet er frå 30.januar på storkjøkkenet på Vestborg.


Og dette er frå kjøkkenet mitt 29. oktober. Menyen var den samme. Okonomiyaki er ein slags omelett av egg, mjøl, vatn, kål og svinekjøt.


Den 29. kvar månad er kjøtdag, lærte eg i går. 2 er "ni" og 9 er "ku" = niku = kjøt.
Tynt oppskore kjøt sakna eg i norske butikkar. Veldig praktisk med slike millimetertynne kjøtskiver!


Det var ikkje så mange som kunne komme på Bible Club igår, men studentane Tomohito og Wei hadde sett av kvelden for å kome hit.


Tomohito fortel at forrige fredag stod han opp kl 05.47 (!) for å rekke å komme på Bible Club. Han starta med eksperiment på laboratoriet kl 06, hadde frukost medan han jobba der, og hadde ikkje tid til meir mat før han kom her på Bible Club kl 18.30, etter over 12 timars jobbing. Det seier noko om prioritering! Men det han ikkje sa forrige fredag, var at han ikkje vart mett av taco...

Eg er imponert over slik prioritering. Og eg veit at kameraten hans, Shinsei, som no jobbar i Kyoto, gler seg over at Tomohito held fram med å kome på bibelstudie.

Er du av dei som ber, så hugs på Tomohito og kinesiske Wei, også. Ho har forresten eit ganske fint namn. På kinesisk høyrest namnet ut som "One Way". Tenk om ho kunne få bli kjent med Jesus medan ho er her i Japan, han som seier om seg sjølv at han er Vegen, Sanninga og Livet. ONE WAY!


Nodoka hadde med seg "kansha roll cake". 感謝 betyr "takk".Carmella og Scott, som kom innom seinare på kvelden, var heldige, for vi hadde spart att litt takkekake til dei, også.

No comments:

Post a Comment