Tuesday, April 28, 2020

Vil du sponse meg?


Eg har utfordra meg sjølv til å delta i det verdsvide misjonsløpet som blir organisert ifrå NLM i Oslo 1. mai. Biletet over er frå misjonsløpet under GF i 2018. Då sprang eg ilag med mange, men denne gongen blir eg springande åleine i byen. Det er kanskje best, også, sidan vi skal halde avstand. Eg håper å få med nokon som kan dokumentere at alt går rett føre seg.

På linken nedanfor kan du sjå kor langt eg har tenkt å springe og kva som må til for at eg skal ta to eller tre rundar. Ein runde er på omtrent 2,5 km. Klikk på lenkja under:

Inger spring for NLM

Her kan du lese meir om arrangementet:
Hele NLM løper!

Då er eg spent på kor mykje pengar som har kome inn før kl 12 japansk tid den 1. mai. Sidan eg la ut dette i går, har det allereie kome inn 1.700 kr.
Eg reknar med å byrje å springe i 15-tida (08.00 norsk tid).


Eg har prøvd å legge ut eit kart over terrenget, men det vart litt kronglete.


Dette er den vanlege joggeløypa mi, som blir utvida ein gong i veka. Det er ca 1,2 - 1.3 km på eine sida av elva, og like langt tilbake på andre sida. Det skulle vel bli 2,4 eller 2,5 km på ein runde.
Skal sjå om eg kan lage meg eit startnummer. Iallfall ein plakat som seier "The World for Christ" eller noko i den dur. På japansk og engelsk.

Uansett, dette blir pengar til misjonen, og ikkje til meg sjølv! Takk for di støtte!
 

No comments:

Post a Comment