Sunday, April 24, 2011

Kveldstur til føremiddagsmøte i Norge

I kveld har eg fått meg ein liten tur til Sunnmøre. Via Skype, webkamera og storskjerm fekk eg vere med på påskedagsmøte på Rjånes Ungdomssenter.
Eg snappa med meg nokre bilete derifrå:


Folk byrjar å samlast. Er det ikkje kjentfolk frå Volda som er komne?


Eg fekk også med meg talen til Steinar Dimmen, rett inn i stova mi her i Japan.


Etter møtet viste dei meg fjella på andre sida av fjorden.



Deretter fekk eg snakke med fleire av møtedeltakarane, mellom anna var det veldig kjekt å få helse på min tidlegare Vestborgelev Ingunn.

Takk for invitasjonen!
Eg tek gjerne ein kveldstur innom på fleire føremiddagsmøte. Her er klokka 18 når de startar møtet klokka 11, så det passar bra.
Er det nokon som vil invitere meg til føremiddag på 2. påskedag?? De finn meg på Skype: ivalbo93

1 comment:

  1. Så kjekt!
    Eg er ikkje god på Skype..
    Men godt andre er det..
    alltid kjekt med livsteikn frå deg :-)
    God påske!!

    ReplyDelete