Saturday, April 2, 2011

Bible Club i ferien


Eg var spent på om nokon ville kome på Bible Club når det framleis er ferie, og fleire av mine faste medlemmer har reist sin veg. Men vantrua vart til skamme. Tre studentar og tre engelsklærarar samlast.

"Fårikål" med kylling i staden for får gjekk unna med norsk Kavli flatbrød, kjøpt i Matsue.


Carmella og Scott hadde enno ikkje fått snudd døgnet etter nettopp å ha kome att frå Florida, men dei stilte likevel opp.

Det nærmar seg påske, og i går studerte vi teksten om då Jesus stod for den høge råd på langfredags morgon. I staden for å stille spørsmåla i tekstboka, utfordra eg studentane sjølve til å stille spørsmål, og det vart veldig lærerikt. Trur eg skal gjere meir av det!
- Kva meiner Jesus når han seier at Menneskesonen skal kome i skyene? Er det ein advarsel?
- Kvifor ville jødane dømme Jesus til døden?
Gode spørsmål! Eg trur dei lærte litt meir om kven Jesus er og kvifor han kom til jorda.


Slik dessert hugsar eg mor mi laga då eg var liten. Eg har tidlegare fortalt om einaste måten vi et rå egg på i Norge, og no fekk dei sjansen til å prøve det. Piska eggedosis med appelsinbitar i og riven sjokolade på toppen. Dei likte det, også!


Kjekt også å sjå Nadine igjen!


Og no er det snart vår!

No comments:

Post a Comment