Saturday, April 23, 2011

Dagen då døden døydde

Det er påskedagskveld, og eg kan sjå tilbake på ei innhaldsrik veke. Her er nokre smakebitar:

Tysdag 19.april, husmøte hos familien Kato






Langfredag:



På Bible Club las vi bibeltekstar om Jesu liding og død og såg Jesus-filmen.


Det var mange her denne kvelden, men å få dei med i kyrkja, er vanskelegare...

Påskeaftan - mellom langfredag og påskedag
Lovsong i kyrkja

Gospelkoret hadde invitert til song-og musikkmøte, men det var dessverre ikkje så mange som kom for å vere ilag med oss for å prise den krossfeste og oppstadne.


Funmi frå Nigeria leia oss i songen "Min Jesus lever, derfor vil jeg leve", på engelsk, ein nigeriansk dialekt, koreansk og japansk.

Påskedag



Pastor Kajinishi talar om då døden døydde, for at vi skulle få leve.

Idag var det fleire både som song og som høyrde på. Du kan også høyre oss synge her på denne videoen:



Både gospelgruppa og kyrkjekoret song.

Til gravplassen

Etter gudstenesta var nokre av oss opp til gravplassen for å ha andakt der.

Presten les frå Bibelen om håpet vi har i Kristus.


Lovsong til den oppstadne Kristus.


Tilbake i kyrkja er det dekka til kyrkjekaffi med mykje godt.








Det var kjekt å få feire påske ilag med mange andre kristne, men samtidig var der mange eg skulle ønskje var der, som ikkje prioriterer å kome i kyrkja.
I morgon får eg besøk av ei av dei.

1 comment:

  1. Takk Inger for et lite innblikk i påskefeiringen i Matsue. Kjekt å se kjente i flokken i Matsue, hils dem.
    Jeg har vært på Solgry og vært med på påskemøter der. Det har vært godt å få samles om Ordet. Er med i bønn for arbeidet du står i.
    Hilsen Liv

    ReplyDelete