Sunday, March 30, 2014

"Internasjonalt fellesskap" og andre artiklar

 - Når eg set meg i bilen etter gudstenesta, kjenner eg alltid at det var godt at eg kom, seier Naoki, ein av dei ikkje-kristne ungdommane som bruker å komme på den internasjonale gudstenesta.

På biletet sit han til høgre. No er han allereie ferdig ved universitetet og har reist frå Matsue, men eg håper han vil finne ei kyrkje der han kan få høyre meir. Dei andre som er med i intervjuet, er f.v. Sakina og Grace. Shinya i bakgrunnen vart intervjua til artikkelen "Populær samlingsplass", så han fekk ikkje seie så mykje denne gongen.

Mars har vore månedens misjonsland, og vi har hatt fleire artiklar både i Utsyn og på NLM si heimeside. Det eg har skrive, finn du nedanfor. Har du ikkje fått med deg dette, har eg samla artiklane for deg her. Klikk på lenkjene for kvar artikkel:

Frå Valentin-sjokolade til å elske våre fiendar

Populær samlingsplass

Gode medarbeidarar i Matsue

- Imponert over studentane

Internasjonalt fellesskap

Jaudå, eg har visst jobba i mars...



No comments:

Post a Comment