Monday, December 8, 2014

Vel overstått

Jula er ikkje overstått enno, men iallfall er julekonserten og søndagspreika tilbakelagt. Og eg trur begge deler gjekk ganske bra. Særleg konserten. Mykje folk kom, og eg trur dei fekk med seg ein klar bodskap.
Første songen til koret var Salme 23, "Herren er min hyrding", med tekst av kong David og musikk av ein japansk komponist. Dama på biletet hadde sin eigen versjon av noten, illustrert med sauer, og med mange personlege notatar. Ho er medlem i Arashima kyrkje. Både ho og mannen hennar og fleire frå den kyrkja var med i år.
Her er eit nærbilete av samme noten. Og nedanfor kan du både sjå og høyre koret synge Salme 23:
(Klikk på startpila)


Her dirigerer eg allsongen, med ryggen til koret. "Englar syng i høge kor", eller på japansk "Arano no hate ni". Men refrenget er på latin her også: In Exelcis Deo.
Eg prøvde å få studentane frå Kenya og Tanzania også med på refrenget, men songen var kanskje ukjent for dei?
Her er fleire av studentane frå universitetet.

Den andre songen eg dirigerte, var "O helga natt". Den gjekk enno betre i år enn i fjor, trur eg.
 Solist er Junichi Ishimaru, presten i Arashima kyrkje, og også dirigent i år.


Og her er Halleluja-koret, på engelsk dette året:


  Desse tre studentane får avslutte idag. Jenta i midten var med i koret for første gong i år. På videoane blir ho dessverre stort sett skjult av dirigentane...

Frå søndagspreika har eg dessverre ingen bilete. Eller heldigvis?...


No comments:

Post a Comment