Monday, May 9, 2011

Fram med sandalane!

Sommaren kom så brått, før eg har fått rydda vekk vinterkleda. Idag har eg funne fram sandalane. Herleg å gå i sommarbukse og sandalar att!

Forrige veke var "heile Japan" på ferie. Eg og Nadine var med på Golden Fellowship-leiren på Hiruzen. Nadine hadde framleis vinter-Hiruzen i minnet og kunne ikkje heilt forstå at dette var samme plassen.


Dette var dei som var med på ungdomsprogrammet under leiren. Første dagen hadde vi ein liten fjelltur.


Andre dagen hadde vi planlagt sykkeltur, men alle syklane var utlånt, så vi trøysta oss med blåbærsoftis i staden.


Tredje og siste dag på leiren fekk vi endeleg leigt oss syklar, etter å ha venta tolmodig på tur. Hiruzen hadde framleis kirsebærtre som blomstra.




Ikeda styrer på kjøkkenet og steller godt med oss på Hiruzen.

Fleire bilete frå leiren kan du sjå her:
Facebook-album

Tilbake til Matsue:

Desse får representere dei 12-13 personane som var innom på Bible Club fredag. Jenta til venstre er frå Mongolia og var med for første gong. Ho hadde også fått med seg ei japansk veninne.


I går kveld hadde eg bibelstudium med Mayumi og Reiko, som tidlegare var med på Bible Club. Dei takkar for brev frå Asbjørn Kvalbein!

No sit eg i Kobe og skriv, etter fleire timar på bussen. Nytt JS-styremøte i morgon. Eg synest ikkje det er så lenge sidan eg var her sist...
Så får eg nyte sommaren før det blir for varmt. Men det er over to månader til sommarferien...Håper eg får bruk for sandalane i Norge, også!

No comments:

Post a Comment