Friday, October 16, 2020

Ønskjer de misjonærbesøk?

 Denne katten var ikkje så glad for å få besøk av Japanmisjonæren. Kjedeleg var det, og synginga på foreininga var visst det verste. Men stort sett vart eg veldig godt mottatt overalt det året eg reiste i misjonen sist eg var på Norgesopphald.

Første halvår i 2021 skal eg også «reise i misjonen», eller «reise for Hovudstyret», som det heiter, rundt i alle regionar av NLM. Det høyrest litt skummelt ut, for dette har eg ikkje gjort før. Men eg vil gjerne treffe misjonsfolket og dele litt av det eg har fått vere med på her i Japan som dykkar utsending. Reiseruta er framleis på planleggingsstadiet, så der er mykje ledig. Difor oppmodar eg dykk til å ta kontakt med næraste regionkontor for å gjere avtale. Eg kan delta i alt ifrå foreining, forsamling, bedehusmøte, barnelag, institusjonsbesøk, kor, skule eller barnehage. Då eg reiste i Region Nordvest i 2016-17, vart eg også invitert til reine mannsforeiningar, og det var også kjekt! Det var kanskje eg sjølv som inviterte meg. Eg har også vore utsending frå Lærernes Misjonsforbund i mange år, så LMF-gruppene må også gjerne ta kontakt. LMF-grupper som ønskjer besøk, må ta kontakt med LMF-kontoret.

Mannsforeininga på Stranda tok godt imot meg!
 

Eg kan sikkert vere med på det meste, så lenge det er innanfor smittevernreglane. Men eg er kanskje ikkje akkurat nokon stormøte-talar…
 

 Her er ei skisse av reiseruta, så då er det berre å ta kontakt med regionkontoret:

Veke 1-3     Region Nordvest

Veke 5-6     Region Nord

Veke 9        Region Nordvest

Veke 11-12 Region Midt-Norge

Veke 14-15 Region Vest

Veke 17      Region Sør

Veke 19-20 Region Øst

Veke 22      Region Sørvest

Veke 30      Region Midt-Norge (ledig 27.-28. juli)

 

 

No comments:

Post a Comment