Thursday, September 19, 2019

I Krist er ikkje aust og vest, og ikkje sør og nord



Eg reiste til Japan for å arbeide blant japanarar, og det gjer eg, også. Samtidig har eg blitt kjent med så mange flotte menneske frå mange kantar av verda. 
Sist søndag hadde vi internasjonal gudsteneste med avskjed for tre av dei som har vore aktive i Bible Club dei to siste åra; eit ektepar ifrå Kamerun og ei ung dame frå Eritrea. To av dei har tatt mastergrad i geologi ved universitetet her. I morgon på Bible Club vil det bli siste avskjed før dei reiser heim.
Det var overraskande mange på denne gudstenesta, sjølv om dei japanske studentane framleis har sommarferie og ikkje startar neste semester før i oktober. Det kom folk ifrå byar både aust og vest og sør for Matsue, frå Tottori, Yonago, Izumo, Kobe og Himeji. Ei oppteljing viser at der var 25 japanarar og 11 utlendingar, frå USA, Brasil, Kamerun, Sør-Afrika, Eritrea, Australia og Norge.
"De kommer fra øst og vest, de kommer fra syd og nord", syng vi i ein song, og det kan vel seiast om denne flokken. Men ikkje alle er kristne. Fleire japanarar kjem for å høyre og synge engelsk og for å treffe utlendingar. Så dette er også ein plass å nå ut til japanarar som ikkje kjenner Jesus.


I Krist er ikkje aust og vest 
og ikkje sør og nord. 
Hans folk er eitt i tru og von 
på all den vide jord.


 Eg var så opptatt med å spele piano, og mobilen låg på talarstolen for opptak, så eg fekk ikkje tid til å ta bilete under sjølve gudstenesta. Men du kan høyre opptaket her:

Opptak frå internasjonal gudsteneste 15. september 2019



                                         Her er nokre av dei som var med på gudstenesta.






Eg hadde også fem overnattingsgjestar frå Kobe som var her over til måndag.

                                                Her er frukosten måndag morgon.






 

Tirsdag var Wegahta og eg ved Shinji-sjøen og fekk med oss ein nydeleg solnedgang.



                                                   Sola går ned i vest også i Japan. 





I Krist no møtest aust og vest, 
og eitt vert sør og nord.
Av alle tunger samlar han
eit heilagt folk på jord. 



To av mine afrikanske veninner har nyleg vore på lokal-TV, der dei har kokekurs for japanske kvinner.




No comments:

Post a Comment