Thursday, March 28, 2019

Kva har skjedd i mars?


Dette er eit forsøk på ei kort oppsummering av kva eg har fått vere med på dei siste vekene. Biletet over er frå den internasjonale gudstenesta vi hadde 17. mars, ilag med nokre av medhjelparane mine.

Mars er avslutning og ferietid for studentar, så mange har vore bortreiste, men likevel har vi halde Bible Club i gong og veksla mellom fredag kveld og laurdag på dagtid. Første laurdag i mars vart det jenteselskap.
Vi var fem jenter frå fem forskjellige land og fire kontinent som åt norske vafler med brunost.
Bibelstudiet er likevel det viktigaste.

"Hosanna Kids" i Arashima

Høgtideleg tildeling av diplom og gåve til ei som er ferdig på barneskulen.


11.-14. mars var eg med på Lagsleir for studentar.

Gruppesamling. Desse vart eg ekstra godt kjend med.

Nokre ville også vere med meg på tur.

Fint å sjå så mange kristne ungdommar som vil lære meir om trua og korleis dei kan leie bibelgrupper for medstudentar. Spesielt oppmuntrande å sjå ei heil guterekkje med Bibel og notisbok!


Her syng ungdommane "Slik som Jesus har elska oss, skal vi elske kvarandre. Bli i Jesu kjærleik."

Desse sju studentane er ferdige med studiane og skal ut i arbeid. Det var både smil, latter og tårer når dei fortalde kva Laget (KGK) har betydd for dei i studietida. Eg sat og tenkte: Dette skulle fleire ha fått oppleve! Skulle ønskje fleire studentar frå Matsue også kunne komme inn i eit slikt fellesskap. Eg var glad eg iallfall hadde fått med meg éi på leiren, og ho reiste inspirert heim til Izumo.

Her er Yuzuki til høgre. Ho har no flytta på hybel ganske nær meg, og skal starte ved universitetet her neste veke.

I løpet av mars har eg blitt eit år eldre. Det passa å ha Bible Club den laurdagen, og eg hadde også besøk frå Kobe. Astrid og Bård Hauge var med på Bible Club, der Astrid laga mat for oss, og søndagen talte Bård i Arashima kyrkje.
Sjefen og kona ilag med ungdommane "mine".

Mars har også hatt fint vêr til å gå på tur.
Kven eig desse skorne, skal tru? 
Nokre damer som ofte har fri på måndagar.

Også på ein laurdag føremiddag kan eg finne tid til rekreasjon. 23 km ifrå her eg bur er det ein skøytehall. Sjølv om eg har budd i Matsue til saman over ti år, er det faktisk første gong eg har vore der.

Det var evangelist Megumi og nokre ungdommar frå kyrkja som hadde planlagt dette, og eg slengde meg med ein times tid før eg måtte heim og førebu lunsj til laurdags-Bible Club.

 Denne videoen vart tatt før fallet...

Til slutt må eg få vise litt av våren her. Temperaturen går opp og ned, med 20 grader éin dag og ned i 10 den neste.





Forsøket på eit kort samandrag av mars vart ganske langt, men forhåpentlegvis ikkje for langt, sidan du allereie er komen til slutten.



No comments:

Post a Comment