Wednesday, August 12, 2009

One in Christ

今日は西日本ルーテル教会の聖会が始まりました。でも、私はノルウェーにいるので、参加できません。その代わりに一人で「わたしたちは一つ」というテーマソングを歌ったり、インターネットで聖会のアピールビデオを見たりしました。懐かしい先生方の姿を見せてもらいました。

http://weareone.exblog.jp/m2009-06-01/

ビデオの中に兵庫教育センターの会堂も写りました。椅子が並んでいましたが、人が一人もいませんでした。しかし、その会堂を見た時、自分が数年前にそこにいたことを思い出しました。2003年の3月だったと思います。KGK(キリスト者学生会)の全国集会(NC=National Conference)も同じところに持たれました。その時のテーマは「キリストのからだ」でした。今年の聖会のテーマによく似ていますね。今年は「主にあって一つ」One in Christです。

距離的に遠く離れてもキリストを信じる人は一つであることを覚えましょう。アピールビデオ1から他のビデオも見れました。米子ルーテル教会の青年たちの証はよかったです。是非覗いてみて下さいね!

7月にルーテルアワーのキャンプが蒜山バイブルキャンプで持たれました。その時鳥取ルーテル教会のDavid's Harpが聖会のテーマソングを紹介しました。ビデオをご覧ください。

わたしたちは一つ  主にあって一つ
主に結ばれた喜び ともに感じあう

わたしたちは一つ  主にあって一つ
大いなる主の恵みに 感謝してゆこう

    愛しあおう たがいに
    主イエスの愛を 受けて
    祈りあおう いつでも
    心一つに あわせて

わたしたちは一つ  主にあって一つ
賛美しよう 主イエスの御名
ともに ハレルヤ

(作:竹中友張)


12.-14.august er det storstemne for WJELC. Tema for samlinga er "Eitt i Kristus". Eg skriv litt om korleis eg har vore med på min måte, her hos meg sjølv på Stranda, medan mange venner er samla i Japan. Eg har sett på PR-videoar på internett, og sunge temasongen ilag med David's Harp.

På ein av videoane såg eg også møtelokalet, med tomme stolar. Men då eg såg salen og scena, var eg plutseleg der, fleire år tilbake. Det var landsleir for studentlaget. Eg trur det var i mars 2003. Iallfall var temaet "Kristi lekam", og det er veldig likt temaet for sommarmøtet som WJELC har no.
På studentleiren hadde vi gjester frå fleire land. Mellom anna så var talaren ifrå Hong Kong. WJELC har invitert ungdommar ifrå Hong Kong og Taiwan, slik at japanske ungdommar skal få bli kjent med kristne ifrå andre land og få oppleve at dei er eitt i Kristus.

One in Christ.
Shu ni atte hitotsu.

No comments:

Post a Comment