Wednesday, April 6, 2016

Påske, avskjed, konferanse og nytt skuleår


Det er vår, og kirsebærtrea blomstrar for fullt.
Det har skjedd mykje dei siste vekene, og eg har ikkje vore så flink til å oppdatere. Her er eit lite tilbakeblikk.

Palmesøndag reiste vi på årsmøte i VJELK. Kari Opperud har skrive om det, der ho mellom anna presenterer dei nyvalde leiarane i kyrkjesamfunnet.
Les om VJELK sitt årsmøte her.

 Påskedag var eg i Izumo kyrkje, der eg mellom anna hadde andakt på søndagsskulen og var organist på gudstenesta.


Etter gudstenesta var det lunsj, med mykje godt å velje mellom.


2. påskedag er ingen heilagdag i Japan, og for min del vart det ein travel dag med mange praktiske gjeremål. Ein familie frå Salomon-øyane skulle reise heim, og eg var glad for å hjelpe med flyttinga.

Endeleg i 20.30-tida kunne vi setje oss ned og ete middag, etter ein lang og strevsom dag.

Neste morgon må eg ta farvel med min lille venn. Han veit ingenting om landet sitt, sidan han er fødd i Japan.

Japanske venner møtte også opp for å ta avskjed med Faith, Josef og Emmanuel.

Etter at dei var reiste, prøvde eg å førebu meg til konferansen.

Misjonærkonferansen har også Kari Opperud dekt godt gjennom sin eigen blogg, så då viser eg berre til den.

Les meir om misjonærkonferansen her!

Til slutt nokre bilete frå siste veka, etter at eg kom heim ifrå Hiruzen:




Denne veka er det oppstart av nytt skuleår. Også ved universitetet kjem det nye studentar. Skal tru om nokre av dei finn vegen til Bible Club? Eg reknar med det blir mange denne fredagen, no når ferien er slutt. Ei gruppe studentar som var i Florida på eit kristent program i vårferien, er spesielt inviterte. Ei av dei har allereie meldt seg på.
I morgon må eg konsentrere meg om å skrive preike til søndag. Det gjer seg ikkje av seg sjølv...



No comments:

Post a Comment