Sunday, April 27, 2014

Traktortreff ved rismarka


 
Skjærtorsdag hadde eg med påsketuristen på eit møte i Arashima kyrkje. På veg heim såg ho ein traktor ho ville ha bilete av. Medan vi stod der, dukka plutseleg eigaren opp på moped etter lunsjpausen sin. Dei to byrja å snakke, men sidan dei ikkje hadde noko felles språk, måtte eg trø til som tolk.
Han spurde om han kunne ta bilete av oss til bloggen sin, og då kunne eg fortelje at eg også har blogg. I lommeboka hadde eg eitt visittkort att, som eg ga han. To dagar seinare fekk eg e-post med bloggadressa hans, og der hadde han skrive om møtet med dei norske søstrene. Han presenterte meg også som misjonær for Norsk Luthersk Misjonssamband, slik det står på kortet. Bra reklame!

I mailen skreiv han at han hadde observert bilen min også på laurdag (påskeaftan), og det stemde, for då hadde vi vore på kotoøving ikkje så langt der ifrå.

Kan du lese japansk, kan du ta ein titt på risbonden sin versjon av traktortreffet:

農民のブログはこちらです:
Risbonden sin blogg

No comments:

Post a Comment