Saturday, December 3, 2011

We Were the Reason



Bodskapen om Jesus som kom til jorda for å lide og døy for syndene våre, gjekk igjen både i songtekstar og tale på den årlege julekonserten i Matsue. Eit felleskor frå alle kyrkjene i byen har øvd sidan september. I tillegg var gospelkoret med. Vi har øvd ein gong i månaden gjennom heile året, men frammøtet har variert veldig, og nesten ingen av dei som har vore innom, kunne vere med på konserten. Så eg er veldig glad for dei tre jentene frå pinsekyrkja som steppa inn på kort varsel, og for Carmella og Scott som støttar opp. I bakgrunnen i kvitt og svart ser de ein del av det store koret. Her kan de få ein liten smakebit av ein kjent melodi, og kanskje ein kjend dirigent:



Ein av songane i gospelkoret heiter "We were the reason", og refrenget går slik:
We were the reason that He gave his life
We were the reason why He suffered and died
To a world that was lost He gave all He could give
To show us a reason to live.


Talaren, pastor Shindo, understreka også det samme, og tok utgangspunkt i røvaren på korset, som vart frelst og tilgitt, sjølv om han måtte fullføre dødsstraffa. Talaren, som no er fengselsprest, var for 10 år sidan fange i Shimane fengsel her i Matsue. To av prestane som idag song i koret, var i fengslet og hadde julemøte, og på det møtet var også Shindo. Seinare fekk han meir bibelundervisning, og han møtte Jesus i fengslet.
- Det var ein spesiell prest, kommenterte ei av studentane eg hadde med heimover i bilen.



Fleire som var på Bible Club i går, vart med på konserten idag. Alle desse er knytta til Shimane universitet. I går var vi til saman 16 på Bible Club, og ein av dei vart igjen for å snakke med Nadine og meg. I starten starta han ofte setningane med "dersom eg blir ein kristen", men utan kanskje sjølv å vere klar over det, gjekk han mot slutten over til å seie "NÅR eg blir ein kristen". Spennande! Då eg spurde om han ville prøve å be, sa han ja med ein gong. Sist vi prata, brukte han ord frå Bibelen og gjorde til si bønn, men i går bad han med eigne ord. Og han bad Jesus vente, for han var ikkje klar til å bli ein kristen enno...

Det er mykje spennande som skjer, men samtidig er det trist at ein annan student blir nekta av mor si å komme meir. Du kan lese om han her: Julegåve til studentarbeidet

Ei som gjerne ville vere med og syngje ilag med oss idag, vart hindra av professoren sin, som forlanga at ho skulle møte opp på universitetet på ein laurdag...Så det er mange kampar, også.


Eg var også glad for at to frå ei anna bibelklasse kom på konserten. Neste fredag morgon håper eg dei kjem på Bible Class igjen. Vi har mange anledningar til å nå ut med julebodskapen. Søndag 11. desember skal eg ha andakt på søndagsskulefesten. Eg tenkte å bruke ei strofe frå ein norsk barnesong:

Men jul uten Jesus har liten verdi.
Det er som ei pakke med ingenting i.
For innhold er viktig, du tenker helt riktig.
Det blir ingen jul uten Jesus.

No comments:

Post a Comment