Monday, January 11, 2010

I've got a Kotatsu!


I dag har eg fått meg kotatsu! Du hugsar kanskje eg skreiv at eg sakna dette varmebordet som eg hadde i Japan.
I går var eg på besøk hos Japan-kollega Anne Marie, og sidan eg hadde fri idag, overnatta eg likegodt i Sykkylven.

Då vi sat og prata i dag føremiddag, sa Anne Marie at ho hadde ein kotatsu på loftet.
Sjølv om ho bur i eit stort hus, meiner ho at ho ikkje har bruk for kotatsuen, og eg klarte ikkje å takke nei til tilbodet. 
Tusen takk, Anne Marie!

今日は一年ぶりにこたつに入りました。外は最近とても寒いので、家の中を暖かくしようとしています。昨日からアンネ・マリエ先生の家に行きました。私は今日休みだったので、泊めてもらいました。そして帰る前にこたつの話が出ました。驚いたことに、アンネ・マリエ先生の家には、使っていないこたつがありました。そして貸してもらっただけではなく、「本当は要らないわ」と言われて、もらったのです!うれしい!
家に帰って、早速こたつに入りました。アンネ・マリエ先生、ありがとう!!


Då eg kom heim, var eg snar til å rydde plass for kotatsuen og setje meg under og varme beina.

Ute er det kaldt, men vi får prøve å halde varmen. Velkommen på besøk, om du frys på føtene! Her er plass til mange føter!

4 comments:

  1. wow~ Your kotatsu is pretty:D
    I like it and envy you!:P (since I don't have one in my apt.)
    Akiho

    ReplyDelete
  2. Hi, Akiho, yes, the kotatsu is nice, but it isn't that warm as I expected. My kotatsu in Japan is better:(

    ReplyDelete