Tuesday, December 29, 2009

Japan and Ethiopia


一昨日懐かしい友達と再会しました。日本で一緒に働いていたネーヴダル先生ご一家です。私の方からはヨーン・ネーヴダル先生、奥さんのヘルボルグさん、ヨハネス君とエディット・マリエちゃん。前はクリスチンちゃんとクリストッファー君です。子供たちはみんな立派な青年
になりましたね。
For to dagar sidan traff eg igjen kjære venner frå Japan. Familien Nævdal har feira jul på Sunnmøre. Ståande ifrå meg til venstre ser vi Jon, Herborg, Johannes og Edith Marie. Framme f.v. Kristin og Christoffer. Alle fire borna er blitt flotte ungdommar!


ヨハネス君は少し私の子供でもあります。
Johannes er litt min gut også, sidan eg er fadder på han.



1994年12月25日。ヨハネス君の幼児洗礼の日です。私は今と同じセーターを着ていました。
På dåpsdagen til Johannes 1.juledag 1994. Johannes er blitt 15 år eldre sidan den gongen, men eg bruker samme gensaren...




ヘルボルグさんの弟さんのスヴェッリルさんは家族でオーレスンに住んでいます。だから私はヘルボルグさんたちと会うことができました。
ヘルボルグさんとスヴェッリルさんはエチオピアで育ちました。ご両親も宣教師でした。お祖父さんとお祖母さんは中国で宣教しましたので、3代の宣教師ですね。すごいですね!
Bror til Herborg, Sverrir Olafsson, bur med familien sin i Ålesund. Herborg og Sverrir har vakse opp i Etiopia, der foreldra var misjonærar. Besteforeldra var misjonærar i Kina. Misjonærarar i tre generasjonar, ikkje verst!


これはヘルボルグさんたちの家族の方ではありませんが、ご両親と一緒にエチオピアで働いておられた宣教師の夫婦です。教会の集会が終わった後私たちを家に招いて下さいました。カール・ロット先生と奥さんのインゲボルグさんです。お招きともてなしを感謝します!エチオピアの話もいっぱい聞かせてもらいました。
Etter julefest på Misjonssalen inviterte Etiopiamisjonærane Ingeborg og Karl Roth oss heim til seg. Det vart fullt hus, 14 personar til saman. Tusen takk for invitasjon og gjestfridom!

No comments:

Post a Comment