Thursday, February 17, 2011

- Jag ska bo här i hundra år!


Det er Alicia Nygaard på snart fem år som seier det. Ho er født i Scottland, og i sitt korte liv har ho hittil i tillegg budd både i Tyskland, Sverige og Norge, før ho landa i Japan den 5. februar, ilag med lillebror Leander (snart 3), mor Magdalena og far Mathias. Magdalena er frå Sverige, og borna har også med seg sin svenske identitet, som til dømes viser seg i Pippi-drakta. Heile familien ser fram til å slå seg litt til ro etter å ha vore mykje på flyttefot.


Den dagen eg var innom for å helse på dei nye misjonærane, hadde dei nettopp vore på byen og kjøpt seg skulebøker til språkskulen som byrjar i april.

Vi er glade for nye i misjonærfellesskapet, og eg gler meg til å bli betre kjend med familien Nygaard. Neste sjanse til å treffast blir vel konferansen i mars.

Om dei ikkje blir verande her i hundre år akkurat, så håper eg iallfall at dei får mange periodar i Japan!
Les også intervjuet på nlm.no som var tatt før misjonærvigsla i november:
Med senkede skuldre til Japan


"Pippi" og Leander skal byrje i Aobaen barnehage i april. Vil du støtte språkstudiane til foreldra eller barnehage for borna, kan du gå inn her: http://nlm.no/no/Utland/Japan/Projects/
Her finn du også ei oversikt over andre prosjekt i Japan. I dag fekk eg forresten melding om at Betania Ungdomsforening i Trondheim har vald å støtte studentarbeidet som eg driv. Eg ser fram til ein nærare kontakt med dei!

Det er flott å få nye misjonærar ut, men det er også godt å ha nokre gode, gamle med lang erfaring blant oss! Herborg og Tore Jåtun er spreke pensjonistar som tek eit år ekstra. Tore fylte nettopp 72 år. Kven skulle tru det?
Herborg og Tore var "reserveforeldra" mine då eg kom ut som fersking i 1993, og det er framleis godt å ha dei her. Takk for husrom og hjarterom på Rokko Island, også!

No comments:

Post a Comment