Monday, September 28, 2009

Synzygus


聖歌隊に入りました。日本でSynzygusという聖歌隊のCDを聴いたり、友達に聴かせたりしました。今自分もその一人になりました。練習は水曜日の夜です。この間バザーで特別讃美をしました。4曲の中一番気に入っているのは、スワヒリ語で歌っている「主の復活、ハレルヤ」です。ノルウェー語でも歌っていますが、私は日本語も歌いたいです。

Eg har byrja å syngje i kor! I Japan høyrde eg på CD-ane til Synzygus og tenkte at der har eg også lyst til å syngje. Og slik vart det. Det er kjekt å komme litt utanom Vestborg og bli kjent med andre. For eit par veker sidan song vi på basar på bedehuset.

Gjett kven som vann sjokoladen? Jau, talaren sjølv, Steinar Dimmen!

No comments:

Post a Comment