Saturday, August 1, 2015

Ferie i sikte!

Eg hadde planar om å skrive blogg i dag ettermiddag før eg tok laust heimafrå, men det vart det ikkje tid til. Men no har eg fått meg eit rom på Hiruzen Bible Camp, med trådlaust nettverk, så då får eg ta ein liten statusrapport.

Eg må også sjå gjennom andakta til søndagsskulen og preika til gudstenesta i morgon før eg legg meg. Det er i Hiruzen kyrkje eg er på jobb siste dag før ferien. Iallfall bortimot halv dag. Så startar ferien i morgon etter kyrkjetid.

Av biletet ovanfor ser de at eg har litt planar for dei første vekene. Den 14. august reiser eg ein tur til Kina, men før det skal eg vere i området her. Litt på besøk, litt frivillig praktisk arbeid på Hiruzen Bible Camp, og ein stille retreat for meg sjølv i kyrkja i Uradome, ved havet i Tottori. Der er det ikkje internett, så då får eg forhåpentlegvis tid til å lese bøker! Så 6.-10. august blir eg verken å finne på Facebook, blogg eller e-post.

Eg har eit godt utvalg av bøker. Den tjukkaste boka, "Sons of encouragement", hadde eg forresten med til Norge i fjor, men eg er framleis ikkje komen meir enn halvvegs, sjølv etter alle lange togturar eg hadde i fjor...  Får sjå kor langt eg kjem i år. Eg reknar med at "Etter at Olga reiste til Syden" er litt lettare å kome gjennom.

Igår hadde eg siste Bible Club med middagsservering på ei stund. Mine venner Carmella, Scott og Ikuko vil opne leilegheita mi kvar fredag også medan eg er borte, men då må alle ha med seg mat.

Det er ikkje ofte eg blir med på biletet, men her er eg ilag med flokken i går. Vi har brukt eit studieopplegg om Peter dei siste vekene, og i går var det teksten om Jesus som møter Peter etter oppstoda og spør: "Elskar du meg?"

Folk kjem og reiser. Jenta i midten reiser heim til Kina i starten av september, så dette var siste Bible Club for meg ilag med henne. Den andre jenta er japanar, men i august reiser ho til Florida for å studere eit år. Forhåpentlegvis er ho tilbake på Bible Club før eg reiser neste sommar.

Folk blir spreidde for alle vindar; USA, Okinawa (Japan), Brasil, Kina og Australia, og fleire av desse vil kanskje ikkje møte kvarandre igjen. På biletet er det faktisk to som reiser til Kina; og eg er den som reiser først.
Eg må ta med eit bilete av ei sandstrand ved Japanhavet. Tidlegare i veka var eg i Nima og fekk meg ein tur på stranda mellom bibelklassene. Også i Uradome er der fine strender, men eg håper der er mindre bølgjer, så eg vågar å bade...

Då eg kom til Hiruzen i kveld var klokka 20.30, og eg hadde allereie køyrt i mørkret i ein time. Ingen lyse sommarkveldar, her, nei. Men månen var flott!

Det blir nok litt fleire oppdateringar medan eg er på Hiruzen, men i Uradome blir det som sagt ikkje nokon aktivitet her. Og i Kina er det ikkje mulig å komme seg inn på Facebook eller blogg, så eg får kanskje ikkje gitt så mykje livsteikn derifrå. Forhåpentlegvis kan eg sende e-post. Vil du ha Kina-nytt frå meg, må du gjerne gi meg eit hint.

Eg skal reise åleine, men møter min norske guide på flyplassen i Xian, så eg reknar med resten av turen skal gå greitt.
Du kan finne fram eit Kina-kart og sjå om du finn desse byane: Xian, Ankang, Louyang og Kunming. Det er dit eg skal. Første veka på reisefot, og andre veka heime hos "guiden" i Kunming.

Tirsdag 4. august skal det visst vere eit program på NRK frå Frikyrkja sitt arbeid i Ankang. Jakob Kvalsvik, onkel til mamma, var misjonær i Ankang i 1920-åra, og det er grunnen til at eg vil dit. Søndag 16. august skal eg truleg vere på gudsteneste i kyrkja som blir vist på TV den 4.

2 comments:

1. GOD FERIE INGER!
    VELFORTJENT!!

KLEM FRÅ SIGRID

ReplyDelete
  2. Tusen takk, Sigrid!
    Har hatt ein god start, iallfall. Trur eg snart må skrive meir blogg om det. Har møtt igjen fire av borna som gjekk på SIng Song og engelskklasse hos meg i Tottori for 20 år sidan, og to mødre, ilag med pianolæraren. Alle har flytta frå Tottori og bur no i ein by som heiter Kurashiki nær Okayama.