Saturday, January 10, 2015

På tide å seie "godt nyttår"

I år feira eg nyttår i Kobe. Det var Liv Bakke som fekk overtalt meg til å ta ein tur. Vanlegvis reiser eg til Kobe ofte nok i samband med styremøte, men denne gongen var det heilt utan oppdrag.
Nyttårsdag var eg med på gudsteneste i Rokko Island kyrkje. Der traff eg denne jenta, som sat med norsk og japansk Bibel på fanget. I fjor gjekk ho på Hurdal Verk Folkehøgskule, og no les ho Bibelen på norsk for ikkje å gløyme språket. 2. januar var ho også med på den norske julefesten, som også vart arrangert i samme kyrkja. Det var forresten både kjekt og overraskande å sjå såpass mange ungdommar i forsamlinga.


Og etter gudstenesta var det japansk teseremoni, der misjonæren serverte.
Liv Bakke serverer japansk te til japanarane.

Før den litt beiske teen er det godt med ei søt kake i munnen.

Seinare på dag var det også japansk middag å få heime hos Liv. Sukiyaki er godt!

Seinare på nyttårsdag reiste vi til Osaka på kino i kald snøstorm. Det var siste sjanse til å sjå "God's Not Dead", ein film som gjorde inntrykk og har gitt temaet til preika eg skal ha neste søndag på den internasjonale gudstenesta.
No ventar vi berre på at filmen skal komme på DVD med japansk tekst, slik at vi kan bruke han til evangelisering blant studentane her. Det er kanskje for mykje å håpe på at ein slik utkant som Matsue får denne på kino. Men det er lov å håpe, for Gud er som sagt ikkje død!

3. januar reiste eg heimatt. Medan eg var vekke, hadde det kome ganske mykje snø, men det meste var borte då eg kom tilbake til Matsue. I Kobe var det berre snø som fauk vassrett og ingenting som la seg på bakken. Eg følte meg litt snytt då eg kom tilbake berre til snøslaps. Og det var tungt å dra kofferten i sørpa...

Søndag etter nyttår hadde eg med meg tre ungdommar til gudsteneste i Arashima. To av dei er på biletet ovanfor, under lunsjen etter gudstenesta. Alle hadde med seg litt mat, og her var mitt bidrag:

Ikkje akkurat japansk nyttårsmat, men det vart både beundra og oppete.
Her er ein japansk variant av nyttårsmat.


 Og sidan eg ikkje fekk slik søt bønnesuppe med "mochi" i, serverte eg det til meg sjølv heime ein dag seinare.

Eit nytt år, nye muligheiter. Eit par ungdommar på Bible Club har ytra ønskje om å bli døypte til våren. Det blir ei spennande tid framover, men ein del som må leggast til rette. Det er ikkje sjølvsagt at dei skal bli døypte i vår lutherske kyrkje, heller. Det viktigaste er vel at dei finn ein plass, ei kyrkje og eit fellesskap å høyre til, også etter at dei har reist frå Matsue.
Med desse bileta frå gårdagens himmel ønskjer eg dykk ei god helg. Neste laurdag har eg truleg meir å fortelje. Ser deg igjen her, då.

No comments:

Post a Comment