Saturday, January 28, 2012

Eg og gutane mine


Idag har eg hatt mannskor! Ei av dei som bruker å kome på gospelkoret, var blitt stemmelaus, og ei anna måtte på foreldredag på skulen. Andre var opptatt med skule og andre aktivitetar, så vi var ikkje så mange. Til gjengjeld har eg fått ei solid mannsrekkje, og av dei fire som kom på øvinga idag, var tre med for første gong!

Som de ser, så går det her mykje i svart og grått, så det er godt med nokre fargerike kormapper...



Alle fire er solide songarar, og fleire av dei er også dyktige på instrument. Å få tunga med på den engelske teksten, var vel største utfordringa. Men eg synest dei tok det veldig fort.

Eg har gjort ein avtale med Arild Berstad i ungdomskoret Respons om å få bruke to av songane på CD-en dei ga ut i 2003. Og no fortel dirigenten at ungdommane vil øve inn igjen "He's got the Power", så no syng vi i stereo!

Etter ein times øving var vi klare for innspeling... Godt å ha Respons-ungdommane med kor, orkester og solist som støtte.



Eg trivst godt ilag med "gutane mine", men vi ønskjer også fleire jentestemmer velkomne til neste øving om ein månad!

Dei tre som var med for første gong idag, er ikkje kristne. Ein av dei kom flyttande til Matsue i desember og kjem fast på søndagane ilag med mor si, men dei to andre var også i kyrkja for første gong. På Bible Club er dei derimot oftare. Det såg ut som om trivselen idag var bra, så det er håp om at dei vil komme igjen. Ja, dei hadde det så kjekt at dei nesten ikkje ville gå heim då øvinga var slutt, heller. Nede frå kjøkkenet i første etasje høyrde eg flott pianomusikk, og då eg kom oppigjen, var gutane samla rundt pianoet. 1 1/2 time tidlegare hadde fleire av dei aldri møtt kvarandre. Dei har ulik bakgrunn og stor spreiing i alder. Men det er noko spesielt med musikk, som bind folk saman. Og bodskapen håper eg sit igjen, også:
"How can I say no to Jesus? All I can say is THANK YOU, LORD!"
Måtte det bli sant for alle av dei. "Korleis kan eg seie nei til Jesus?"

No comments:

Post a Comment