Tuesday, July 26, 2011

Avskjed før sommarferien


Sist fredag tok vi farvel med desse tre søte kinesiske jentene på Bible Club. Dei blir nokre veker til i Japan, men sidan eg reiser på ferie, var det siste Bible Club der vi var samla. Ei jente frå Mongolia stilte sporty opp og laga middag til 17 personar. Ein av dei påmelde vart dessverre hindra frå å kome, men likevel var det ganske trangt rundt borda.
At det var folksomt, kan du høyre på videoen nedanfor. Sofagruppa hadde mellom anna eit minikurs i kinesisk intonasjon:



Og her er ei av dei andre gruppene.
På bibelstudiet etterpå var vi tilsaman 19 personar, så vi delte oss i tre grupper for å snakke om teksten. Det vart mange gode samtalar om Pilatus, Barabbas og Jesus.


Også for Nanaka, som bur under meg, var det siste Bible Club, sidan faren er blitt overflytta til Okayama. Her lærer ho Carmella å brette origami.

Du kan sjå fleire bilete frå denne fredagskvelden her:
Facebook Album

Det var siste Bible Club for dei kinesiske jentene, men Chiku vart også med i kyrkja. To andre jenter vart også med, Ninjin frå Mongolia og ei kinesisk jente eg traff for første gong på søndag.


Dei vart først med på tenåringsgruppa Circle J før gudstenesta. Megumi (t.v.) var glad for å treffe ungdommar frå andre land, og her presenterer ho seg på kinesisk.


Det er ikkje ofte eg får studentar med meg i kyrkja, så dette var ein stor dag. Og forhåpentleg ei oppleving for dei, også.


Det var ganske internasjonalt denne dagen.


Seinare på ettermiddagen hadde vi sommarfestival for ungdommane i kyrkja. Tomomi (t.v.) hadde fått med seg ei veninne.


Grilling er visst mannfolkjobb.


Grillinga føregjekk på parkeringsplassen framfor kyrkja.
Etter grillinga samlast vi inne, der presten hadde andakt og oppmoda dei barnedøypte til å bli konfirmerte. Her er det dei sjølve som bestemmer om og når dei vil bli konfirmerte.
- I kyrkja vil vi så gjerne feire at du vart født på nytt i dåpen! sa han fleire gonger. Så håper eg det kan bli fest i kyrkja snart.


Det er mykje godt å ete i Japan, men no gler eg meg litt til å smake norsk mat, igjen. I ettermiddag set eg meg på bussen til Osaka, og i morgon lettar flyet frå Kansai Airport. Etter bortimot ei veke på Sørlandet blir eg å treffe på Sunnmøre ifrå 4. august. Håper vi snakkast!

Medan eg er i Norge, kan du nå meg på min gamle mobiltelefon, 90404124. Og har nokon ein bil til låns, blir eg endå meir mobil...

God sommar!

No comments:

Post a Comment