Tuesday, January 1, 2013

Jul og nyttår for 16. gong

Ja, det er faktisk sant! Eg har feire jul og nyttår i Japan allereie 16 gonger. Om vel to månader kan eg også feire 20-årsjubileum for første gong eg kom til landet.

Eg trudde det skulle bli ei roleg jul, og det har det vel også vore med tanke på at eg har hatt få oppdrag i kyrkjene. Derimot har eg hatt nok å gjere som vertinne. Det har vore ein del folk innom i løpet av jula og nyttåret.

La oss ta eit tilbakeblikk på nokre av høgdepunkta denne jule-og nyttårshelga:

På søndag 23. desember "tjuvstarta" vi med julegudsteneste, med påfølgjande lunsj og diverse program.
"Paul og John" er eit årleg innslag på julefesten.


Mannskoret opptrer også ein gong i året.
På julaftan var det lysmesse. Fleire ikkje-kristne både frå bibelklassa mi for vaksne og frå Bible Club var med.
Etter lysmessa var nokre av oss på stasjonen og formidla gleda over Frelsaren som er født.



Desse to japanarane var med på fleire arrangement i jula. Her er dei på Bible Club for første gong.
Alle japanarar, opp med handa! Denne gongen var dei i fleirtal. 
Eg hadde også besøk av nokre lyse hovud i romjula. Den finske familien Kivelä bur på Hiruzen.
På nyttårsaftan var vi ein gjeng samla for å dele og be. Vi representerer 6 nasjonar og 4 kontinent!
På nyttårsgudstenesta var det konfirmasjon. Dei to konfirmantane stilte i skuleuniform.   

No comments:

Post a Comment