Wednesday, October 5, 2011

Olga får kontakt


Er det nokon som har sakna oppdatering av bloggen min? Det stemmer nok at det er ei stund sidan sist. Til vanleg synest eg ikkje det skjer så mykje å skrive om, og NÅR det skjer, har eg oftast ikkje tid til å skrive. Når eg ser tilbake på bileta frå helga, har eg vel litt å fortelje om.

Eg har tidlegare presentert den nye eittåringen vår, Olga Gåsland. Frå fredag til måndag hadde eg besøk av henne her i Matsue. Ho hadde nesten ikkje fått kome innom døra før eg sette henne til å hjelpe til med middagen og å bake kake til Bible Club, og ho fekk god kontakt med studentane.

Kva skulle vi då finne på på laurdagen? Eg hadde fått henne hit for å hjelpe meg med studentarbeidet, så då var det eit poeng å treffe nokre studentar, då.
Yukari, den japanske jenta som har ansvar på studentheimen for utanlandsstudentane, kom innom på slutten av Bible Club, og vi la ein plan. Kazuya stilte opp som reservesjåfør om fleire ville bli med på tur.
Og tur vart det. Yukari fekk med seg ei kinesisk jente og to frå Korea, som alle var komne til Matsue berre eit par dagar før.
Biletet ovanfor er frå ein japansk park på øya Daikonshima. Den lyshåra norske jenta på 182 cm heilt bakerst er altså Olga.


Det er blitt haust her også.


Vi rakk ikkje sola før ho gjekk ned vest for Shinji Lake, men det var iallfall framleis litt lys att klokka 18. Olga frå Norge og Wendy frå Kina fekk god kontakt. Dei har allereie avtalt å møtast i november, når Olga etter planen kjem ein tur igjen.


Eg tenkte å invitere på japansk middag, men Wendy tilbaud seg å lage kinesisk mat. Det både såg godt ut og smakte godt.

(Foto: Wendy)
Det viste seg at ei av dei koreanske jentene hadde gjebursdag, så då fekk Olga lage eplekake ein gong til, etter samme oppskrift som dagen før, men no med krem i staden for is. Kazuya var heldig som fekk kake to kveldar på rad, og det såg ikkje ut som om han mislikte å vere einaste guten, heller.

Så vart det "Bible Club" to dagar på rad, men utan "Bible" på laurdagen. Bøn før middagen var det som vanleg, og kanskje nokre av desse nye får lyst til å komme på Bible Club? Ei av dei koreanske jentene sa at ho gjerne vil gå i kyrkja, utan at eg spurde eingong. Men sidan vi skulle til Izumo og vere der heile dagen, var det ikkje så lett å ta henne med til kyrkje denne gongen. Håper ho vil vere med neste søndag.


Etter søndagsskule, gudsteneste og engelsk bibelklasse i Izumo kyrkje tok presten oss med på ein liten tur, mellom anna til denne stranda. Oktober månad er ein spesiell månad for Izumo Taisha, det store shintotemplet der, for då blir det sagt at gudane frå heile landet samlast. For resten av landet er dette "månaden utan gud", medan det i Izumo er "månaden med gud". Det blir sagt at det er frå denne stranda at gudane frå heile landet går i land.

Den lutherske kyrkja er den einaste kristne kyrkja i dette området. "Med Guds ord til gudenes land" heiter det i ein boktittel.


På kveldsgudstenesta kom ein ung gut som aldri hadde vore i ei kyrkje før. Gaku (t.v.) er interessert i musikk, og det var kameraten Naoto (t.h.) som hadde fått han med seg. Gaku kom for å høyre meg spele orgel, i følgje mor til Naoto. Her gjettar 17-åringane på alderen til Olga.

Vi prata litt med gutane etter gudstenesta, og vi inviterte dei til ei studentsamling som skal vere i Matsue 23. november, neste gong Olga kjem. Så då håper eg dei tek turen. Det gjeld å fiske medan fisken er der!


Olga ser ut til å få kontakt overalt.


Eg prøver også å få kontakt, men det er ikkje alltid like vellukka.

Det er godt at vi er forskjellige og kan hjelpe kvarandre.
Takk for besøket, Olga, og velkommen igjen i november!

Her kan du sjå 50 bilete ifrå fugleparken. Gud måtte ha både fantasi og humor
som kunne skape så mange flotte og artige fuglar!

Facebook Album: Matsue Vogel Park

2 comments:

  1. Jeg hadde ikke fått med meg presentasjonen av ettåringen, så det er kjekt å lese om slikt. Lurer på om jeg ikke har en slektning i menigheten; Gåsland er ikke akkurat et vanlig navn i mine ører...

    ReplyDelete
  2. Hei, Ingar! Du kan lese presentasjonen her:

    http://nlm.no/no/Utland/Japan/Articles/Forsterkningar-pa-feltet/

    "En slektning i menigheten"??

    ReplyDelete