Sunday, April 3, 2011

PC-doktoren


Det er godt å ha nokon å spørje om hjelp når teknikken ikkje fungerer. I løpet av siste veka har eg fleire gonger hatt problem med at batteriet på PCen ikkje er blitt lada, så eg ikkje har fått start på maskina. I går hadde eg mange ting eg måtte gjere på data, så eg fekk nesten panikk då eg måtte prøve mange gonger før eg fekk start.

Så idag tok eg med meg PCen i kyrkja i håp om at søndagsskulelærar og datamann Aoki kunne hjelpe meg. Han forstod problemet, og i ettermiddag kom han innom med måleutstyr og ekstra leidningar som han hadde heime. Så no er det liv i PCen min igjen! Mellomste dottera Tomomi var med som vegvisar.


Eg trudde det var batteriet som var problemet, men det viste seg at det var leidninga som var dårleg.
- Eg håper det er greitt at leidninga ikkje er svart, seier Aoki.
Sjølvsagt gjer det ingenting for meg, berre eg får nok straum!

Det vart ei påminning om kor viktig det er å ha kontakt med energikjelda. Det hjelper ikkje samme kor godt batteri du har dersom du ikkje får lade batteriet!
Vi er avhengige av kontakt med Livets kjelde for å ha liv i oss sjølve. Hmm, eit godt poeng til neste andakt!!

Tusen takk for hjelpa, Aoki-san og Tomomi-chan!
青木さん、ともみちゃん、本当にありがとうございました!
私たち人間も力と命の源であるイエス様につながる必要があることを考えさせられました。いくらよいバッテリーがあっても、充電できなければ、私たちもパソコンのように死んでしまいますね!命の源にずっとつながっておきましょうね。

No comments:

Post a Comment