Monday, August 30, 2010

Avkjøling


Det var jubel i bilen til familien Igi då vi såg dette talet på veg mot Hiruzen. Berre 22 grader! Dei hadde vore på ein 4 dagars ferie (!) hos besteforeldre i Nishinomiya, (ein by mellom Osaka og Kobe), og der hadde dei hatt det varmt nok. No lengta dei tilbake til Hiruzen Bible Camp, der dei bur til vanleg, og eg såg også fram til ei natt med meir behageleg temperatur.


Sjølv med aircondition i bilen var det likevel varmare inne enn ute, så sjåføren fann ut at han heller skulle sleppe inn litt luft utanfrå.


Undervegs vart vi møtt av kraftig torevêr og pøsregn.


Men vel framme ved leirplassen hadde verste regnet gitt seg.


Kapellet ved Hiruzen Bible Camp.


Medan vi venta på at middagen skulle bli ferdig hos familien Igi, underheldt minstemann Yuga (6) på piano. For å kome opp i passeleg høgde, måtte han ha tre telefonkatalogar på stolen.


Kjekt å få vere ein del av Igi-familien. Og Hiruzen-yakisoba smakte verkeleg godt! Tusen takk!
ごちそうさまでした。蒜山焼きそばはとてもおいしかったです!

Det er stille her på hovudbygget, der eg sit med PCen i fanget, pålogga på det trådlause nettverket. Det kan bli ei stund til neste gong eg har internett, så eg får nytte det medan eg har sjansen.

I morgon skal mykje skje. Flyttebilen kjem kl 9 i morgon tidleg. Så blir eg med til Matsue og får prøve å installere meg i leilegheita. Men eg må også til bykontoret for å registrere meg og få nødvendige papir til å kjøpe bilen som står og ventar på meg i Kobe.

Torsdag blir det ein tur tilbake til Kobe, der eg kom ifrå i dag. Eg fekk nemleg innkalling frå ein av prestane våre, der eg fekk vite at eg er med i ein ungdomsevangeliseringskomite som har møte torsdag kl 15... Så det blir å snu i døra, men forhåpentlegvis får eg med meg bilen opp igjen på fredag... Tida får vise. Internett får eg kanskje ikkje ordna før om eit par veke. TTT (ting tar tid), også i dette effektive landet...

1 comment: