Thursday, May 23, 2019

Det nærmar seg sommar

Det er 23. mai, og berre ein månad til eg set meg på bussen til Osaka, med flyavgang 24. juni. For tida er det veldig behagelig temperatur. Både eg og skilpaddene liker sola. Eg liker det iallfall før det blir for varmt. 
Mai er ein fin månad i Japan, før regntida kjem i juni.
Eit par små fjellturar har det også blitt. Her ilag med ein aktiv seksåring.

Dette er frå ein annan måndag med fint vêr og ein liten fjelltur igjen.


17. mai var ein fin dag å ha Bible Club på. Eg feira med å lage brennsnut, og serverte is til dessert.

Her er gutekroken, med representantar frå Uganda, Japan, Kamerun og USA.
To jenter frå Florida er her ved universitetet i tre månader og får kontakt med mange studentar. 


Dagen etterpå var det barnemøte i Arashima kyrkje.

Både barna og mødrene lyttar.



Internasjonal gudsteneste 19. mai

Foto: Scott Menking
Ei av jentene frå Florida delte vitnemålet sitt på den internasjonale gudstenesta i mai. Ei av dei japanske ungdommane fekk prøve seg som tolk for første gong, - noko ho gjorde veldig bra.

Foto: Scott Menking
Ein alvorsam talar... Du kan høyre heile gudstenesta her: International Evening Service May 19, 2019

Dotter til pastoren hadde fått med seg ei veninne som ikkje hadde vore på gudsteneste før.

Foto: Scott Menking

 Vi var ein fin flokk denne gongen, også. På neste gudsteneste den 16. juni får eg hjelp av språkstudentane Christoffer Nævdal og Ole-Bjarne Tråsdahl. Det ser eg fram til. Sjølv har eg ein del anna å gjere før eg reiser på ferie. I går skreiv eg på Facebook:

Når preikeoppdraga framover ligg som perler på ei snor, er eg glad det er noko som heiter Gjenbruk, og at eg har eit ganske stort lager på harddisken av tidlegare preiker, som kan fiksast med klipp, lim og litt ferske oppdateringar. Trass alt er også Bibelen er gjenbruksbok med ein slitesterk bodskap, som ikkje blir oppbrukt.
2. juni Yonago kyrkje (Kristi himmelfartssøndag)
9. juni Izumo kyrkje (pinse)
16. juni Arashima kyrkje

Ein månad til ferie. Idag har eg kjøpt bussbillett til Osaka for 23. juni. Første veka i Norge er forresten ikkje heilt fri. På LMF sitt sommarmøte har eg andaktsoppdrag på norsk, med tema HÅP, og misjonsinfo. Litt mange ballar i lufta samtidig. Får prøve å spreie det litt.

I tillegg skal eg ein tur til Nima og ha engelskklasse 4. juni, og til bibelskulen i Kobe og undervise i musikk 19.-20. juni, der vi avsluttar med ein open minikonsert.
Med andre ord er det ganske variert, og ingen dagar er like. Denne veka har eg ingen store utfarter, så då er det tid til litt andre ting, også.



No comments:

Post a Comment