Thursday, February 2, 2012

- E' de' gøy?



Det var skuleborn på veg heim som spurde raringen som var ute på ski idag.
- Tanoshii desu ka?
- Hai, tanoshii yo! svarte eg og stava meg vidare.

Det er første dag med såpass tørr snø at han ligg ein dag eller kanskje to. Som utlending blir eg vel alltid lagt merke til, men å gå på ski i byen, er det vel ingen som gjer.
- Du må gå på ski på fjellet, meinte ein som var ute på sykkel. Så eg følgjer ikkje reglane, altså. Neivel.
Faktisk var det ein liten gut i nabolaget som hadde fått på seg slalomskia og gjekk litt på vegen. Så eg var ikkje den einaste idag. Men langrennski har dei vel ikkje sett før.
- Hæ, går du på snowboard?! var ein kommentar.

Borna seier det dei tenkjer, dei. Men dei vaksne berre ser, og kanskje smiler forsiktig av utlendingen som ser ut til å like snø.
Og ungdomsskulejentene kniser. Eg stoppa for å få dei til å ta bilete av meg.
- Kvar kjem du ifrå?
- Meiner du idag, så kjem eg heimanfrå. Men eg kjem frå Norge, viss det var det du meinte, svarte eg.

Etter at eg hadde gått eit stykkje, ropar dei over til ei veninne på andre sida av elva:
- Ho er frå Norge!!

Eg trur faktisk eg burde ha gått på ski kvar dag når elevane kjem frå skulen. Då kunne eg kanskje fått kontakt med nokre, også. Men det spørst kor lenge snøen ligg.


Eg var iallfall heldig med vêret den lille timen eg var ute. Etter at det hadde snøa og blese omtrent jamnt ifrå i dag tidleg, var det no opphaldsvêr, og sola klarte å bryte gjennom dei mørke skyene.


Det er ikkje ofte eg kan bruke ski her utan å måtte køyre nokre mil, men idag fekk bilen stå nedsnødd.


Det var godt med varm middag med Vårt Land til etter den friske turen. Kanskje eg skal ta meg ein liten tur att i morgon tidleg medan snøen enno er brukande?

Snow Fun Camp 10.-12.februar
Neste helg er det skileir. Idag har eg byrja på ei andakt eg skal ha der. Temaet for leiren er "Kvitare enn snø". Det er faktisk noko som kan bli kvitare enn nysnø med sol på!
Her er meir informasjon om leiren:

https://www.facebook.com/events/106915072760967/

No comments:

Post a Comment