Monday, May 31, 2010

The Manga Girl


この間うちの高校生は「僕の妹が日本のことが大好きだ」と言ってくれました。「日本の写真などがあれば、きっと喜んでくれる」と。だから2人兄弟を家に呼びました。マーリンちゃんは中学校3年生で、初めて会いました。日本のマンガやアニメが大好きだそうです。やっぱり彼女の顔も日本のマンガに似ているんじゃないでしょうか。

マーリンちゃんはクリスチャンのお兄さんに「Manga Messiah」をもらったそうです。
日本茶を飲みながら日本の写真を見たり、ひらがなとカタカナを習ったりして、2時間半はあっという間に済みました。


マチアス君は一生懸命に自分の名前をカタカナで書いています。

"Søstra mi er veldig interessert i Japan", sa ein av elevane her ein dag. "Har du noko bilete du kan vise henne?". Så eg inviterte både Mathias og søstra Malin på besøk. Malin går i 10. klasse og er veldig glad i japanske manga (teikneseriar) og teiknefilmar. Dei 2 1/2 timane gjekk fort, med smaksprøver av mat og drikke, lynkurs i skriftleg japansk og så mykje bilete som vi rakk. Takk for besøket!

På andre biletet er det Mathias som øver på å skrive namnet sitt.

No comments:

Post a Comment