Wednesday, September 11, 2019

Annleisveke i Kobe

Det er allereie to dagar sidan eg kom til Kobe, men eg har ikkje eitt einaste bilete herifrå endå. Dette tok eg frå bussen måndag ettermiddag etter at vi var komne ut av Matsue by. Det var fint vêr med blå himmel og grøne risåkrar, men framleis varmt for å vere i september. Tidlegare på dag fekk eg faktisk ein advarsel på mobiltelefonen om å unngå sportslege aktivitetar mellom kl 12 og 15!

34 grader og høg luftfuktigheit er ikkje akkurat beste forholda for utandørs aktivitet. Sjølv om det er ned mot 25 grader om natta, freistar det ikkje å trimme. Så det har blitt litt for mykje stillesitjing i det siste.
Eg sit på eit lite rom på kvinneinternatet på bibelskulen i Kobe. Her er det ganske stille. Tre japanske vaksne damer bur i denne etasjen, og i leiligheita under bur eit finsk ektepar. Eg hadde ein prat med ei av bibelskuleelevane nede på elevkjøkkenet i kveld, men elles har eg mykje tid for meg sjølv.

I går var eg på møte frå kl 9.30 til 17.30, først som tolk på eit kort møte med kyrkjeleiarane, og deretter møte i Japanfeltstyret, med islandsk styreleiar, finsk nestleiar og meg som norsk sekretær (som skriv på engelsk). Vi fekk ønske velkommen vår nye stedlige representant Eivind Jåtun, og kona Tone, som serverte oss delikat lunsj og Sørlandschips-sjokolade!


Idag har eg hatt to musikktimar på bibelskulen, og skal ha ein dobbeltime også i morgon. Det er kjekt å treffe att elevane og merke songgleda. Denne veka fordjupar vi oss i songar som er skrivne utifrå Davidssalmar. Idag har vi øvd på Salme 23 og Salme 42, og i morgon er planen å sjå på nokre songar over Salme 121 og 130, både i dur og moll. I Salmane i Bibelen kan vi finne ord og bøner som passar i mange livssituasjonar.

Etter at musikktimen er slutt kl 10.10 i morgon, har eg "fri" til kl 17 på fredag, då vi samlast til misjonærmøte fredag kveld og laurdag. Då får vi m.a. besøk av misjonærar frå Hongkong.
 Det er første gong vi møtest og gjer noko ilag, så dette kan bli spennande! Håper det kan bli til gjensidig glede og inspirasjon.

Det vart lite bilete her, men eg får ta med nokre glimt frå dagane før eg sette meg på bussen.

FREDAG:


Fredag var det sushi på menyen til Bible Club. Vi var ikkje så mange, men det er koseleg når vi kan vere som ei familie rundt bordet.

Jentene frå Sør-Afrika syntest det var artig at japanaren bruker majones på sushi.

På Bible Club har vi "minnebøker", der alle skriv eit par linjer om kva som sit igjen frå bibelstudiet, eller korleis dei likte maten. Etter å ha starta bok nr 1 i 2006, har vi no byrja på bok nr 8. Fleire syntest det var interessant å bla i bøkene og sjå kven som var her og kva dei hadde skrive for fleire år sidan. Desse notisbøkene kan få stor verdi i framtida!

Denne veka blir det også Bible Club heime hos meg sjølv om eg er i Kobe. Jennifer, som budde i leiligheita mi det året eg var i Norge, vil både lage middag og ta seg av bibelstudiet. Så før eg reiste, måtte eg gjere reint og rydde, slik at alt er klart.

LAURDAG:

Laurdag ettermiddag var det liv og røre i Arashima kyrkje igjen, der vi hadde Hosanna Kids.

Fleire av desse borna har kristen mor, men ikkje kristen far. To andre har ingen kristen bakgrunn. Dei er flinke til å høyre etter og svare på spørsmål. Ein gut har funne beste plassen rett framfor henne som har andakt.
 
 SØNDAG:

Søndag var Wegahta frå Eritrea med på gudsteneste i Arashima for siste gong.

Foto: Midori Naito
 Ho har vore fleire gonger i denne kyrkja og blitt glad i folket der. Her deler ho vitnemålet sitt om korleis Gud leia henne på vegen til Japan. Eg prøver å tolke.

Foto: Midori Naito
Kyrkjelyden i Arashima er ein trufast flokk. Innimellom ser vi også nokre nye som kjem.

Foto: Megumi Takahashi
Vi vil sakne Wegahta, både i Bible Club og i kyrkja! Men det er framleis mulig å treffe henne. Søndag 15. september blir det avskjed på den internasjonale gudstenesta i Matsue. Også eit ektepar frå Kamerun blir det avskjed for då. No har eg fått folk til dei fleste oppgåvene, og presten skal tale, så denne veka slepp eg "lett" unna.
Det er i grunnen godt når eg ikkje kjem heim før på laurdagskvelden. Og på søndag kveld får eg også besøk frå Kobe av fire vaksne og ein på 10 månader.


No comments:

Post a Comment